برس آب بند TBM

دستگاه tbm نوعی ماشین حفاری است که بشر توانسته به کمک آن جهت سهولت در حمل ونقل زیر زمین تسلط پیدا کند.همچنین این دستگاه با حفر تونل جهت عبور قطار شهری و برون شهری و همچنین جاده‌سازی توانسته در تسریع احداث تونل، زیر زمین را به تسخیر بشر درآورد .در نتیجه‌ی این امر شرکت برس صنعتی پاسارگاد می‌تواند محصولی با کیفیت بسیار بالا در این صنعت عرضه کند که با نمونه های اروپایی قابل رقابت باشد و نیاز این صنعت را کاملاً برطرف کند.

برس‌های آب بند دستگاه تی‌بی‌ام  از پروفیل فلزی ساخته شده است که مفتول‌های فولادی ضد زنگ را در خود جای می‌دهد. هدف از به‌کار بردن این نوع فرچه‌ی صنعتی این است که می‌توان به جهت آب‌بندی ماشین حفاری استفاده نمود.

وظیفه‌ی اصلی این برس‌های استریپ سیمی این است که در گریس آب‌بندی فاصله‌ی بین پیشانی متحرک دستگاه و بدنه‌ی تونل قرار می‌گیرد و مانع ورود آب و دوغاب شده و از دستگاه محافظت می‌کند تا ماشین حفاری بتواند به وظیفه‌ی خود عمل کند .

این برس‌های آب‌بندی توسط کارخانه‌ی بزرگ برس‌سازی پاسارگاد در بهترین شرایط موجود نسبت به سایر تولیدکنندگان در ابعاد مختلف تولید شده و آماده نصب بر روی دستگاه TBM می‌باشد.

محافظت از این نوع برس‌ها بسیار ضروری است چراکه به‌دلیل استفاده از آن‌ها به هنگام حفر تونل‌ها و یا عملیات دیگر در معرض آلودگی قرار گرفته و سریعاً رشته‌های آن گرد و خاک زیادی را به خود جذب می‌کند.

این برس‌ها را می‌توان به علت رشته‌های محکمی که دارند به‌راحتی شستشو داد.

از جمله این نوع فرچه طول عمر بالایی دارد و در برابر شرایط محیط مقاوم می‌باشد.

 از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
  • سازگار با محیط زیست
  • ایمنی بالا
  • مقاوم در برابر شستشو
  • مقاوم در برابر عملیات‌های سنگین زیرزمینی
  • مناسب برای تمام سطوح
  • مسدود کردن هرگونه ورودی آب
  • سرعت حفاری بالا
  • استحکام بالا در سرعت‌های مختلف دستگاه
  • مجهز به تست تشخیص درستی یا نادرستی کار در حال انجام
  • عملکرد زنگ هشدار در زمان فشار بیش از حد حفاری
  • سرعت قابل تنظیم

برس‌های دستگاه TBM، در زمان حفر تونل با چربی پوشیده می‌شود تا به عنوان یک مانع آب عمل کنند، زیرا آب زیرزمینی نباید به دستگاه وارد شود. در نتیجه‌ی این عمل با اینکه این برس در برابر سنگ‌های زبر و سطوح خشن مقاوم هستند و ساییده نمی‌شوند اما با گذشت زمان فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند.

کلیه‌ی برس‌های صنعتی از جمله برس‌های آب‌بندی توسط شرکت ما با کیفیتی عالی و ستودنی تولید می‌شود. امروزه ما مفتخریم که خدمات خود را به عنوان بزرگ‌ترین کارخا‌نه‌ی تولید برس در کشور به شما ارائه دهیم.

شما می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در رابطه با برس‌های آب‌بندی و دیگر برس‌های مورد کاربرد در سایر صنایع  شرکت برس صنعت پاسارگاد مطلع شوید.

منتظرتان هستیم…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس آب بند TBM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس آب بند TBM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *