برس سیب زمینی شو

عمده‌ترین روش برای تمیز‌ کردن سیب‌زمینی همان برس است.

بله، برس‌ها و فرچه‌های مختلفی جهت پاکیزگی سبزیجات توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد ساخته می‌شود که می‌تواند جوابگوی نیازتان باشد و کارآمدی خود را به رخ بکشد.

جستجو جهت انتخاب بهترین برس شستشوی سیب‌زمینی زمان زیادی می‌طلبد اما ما اینجا هستیم تا شما از وقت گرانبهای خود صرفه‌جویی کنید. پس با ما همراه باشید:

معرفی برس صنعتی و دستگاه‌های سیب‌زمینی‌شو:

برس سیب زمینی چیست؟

برای شستشوی هرکدام از سبزی‌های موردنظرتان از جمله سیب‌زمینی ابزارهای تمیزکننده‌‌ای مانند برس در ابعاد و اشکال مختلفی موجود است، برس‌های شستشوی سیب‌زمینی معمولاً از نوع فرچه‌ی سیلندری یا غلطکی اسپیرال داخلی با مواد پلی‌آمید یا نایلون و به اصطلاح بازار پرلون به طول‌های مختلف، تراکم‌های مختلف و همچنین قطرهای مختلف توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد با بالاترین درجه‌ی متریال‌های به‌کاررفته تولید و عرضه می‌شود.

این برس‌ها موجب می‌شود آلودگی‌های موجود بر روی پوست سیب‌زمینی کاملاً از بین برود و بدون استفاده از مواد شیمیایی جهت زدودن کثیفی‌های آن به راحتی قابل استفاده باشد. همچنین این محصول موجب وارد ساختن هرگونه آسیبی به سیب‌زمینی نخواهد شد.

دستگاه شستشو و لایه‌برداری سبزیجاتی که شکل گرد مانندی دارند مانند پیاز، سیب‌زمینی، کیوی، کدو و … محبوبیت گسترده‌ای دارند. عمده‌ترین تاثیری که این دستگاه‌ها بر روی زدودن آلودگی‌های سیب‌زمینی دارد تماماً بر عهده‌ی برس‌هایی است که در این دستگاه جای دارد.

سیستم دستگاه متشکل از مخزن، لوله‌های هدایت‌کننده‌ی آب، برس و دفع کننده‌ی ذرات خاک و سنگ شناور در آب است.

در دستگاه‌های شستشوی سیب‌زمینی، محصولات به کمک برس و فرچه‌های تعبیه شده شستشو داده، در همین حین آب از طریق هدایت کننده‌ها بر روی آن‌ها پاشیده می‌شود. سپس از طریق دفع‌کننده‌ها، سنگ و ذرات شناور در آب به داخل مخزن هدایت می‌شوند.

برس‌های دستگاه شستشوی‌ سیب‌زمینی ویژگی‌های فراوانی دارد از جمله:
  • این برس‌ها طراحی مناسبی دارند که توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد با بهترین نوع از مواد اولیه در دست تولید قرار می‌گیرد.
  • ساخت این نوع فرچه‌ها توسط شرکت ما به گونه‌ایست که نیازی به واردات آن نیست زیرا کیفیت بالای آن اثبات‌کننده‌ی کارآمدی آن است‌.
  • استفاده از این نوع برس‌ها بسیار مناسب است چراکه لایه‌بردار و اسکراب قوی به‌شمار می‌رود.
  • قابلیت استفاده‌ی مداوم را دارد و طول عمرش زیاد است.
  • دارای ظرفیت پردازش بزرگ و راندمان بالا نیز می‌باشد.
  • دارای رشته‌های مستحکم و با‌کیفیت است.
  • از کاربرد دیگر فرچه‌های سیب‌زمینی‌شو، برس‌های سیلندری و غلطکی است که در دستگاه‌های شستشوی سیب‌زمینی به کاررفته و موجب تمیز کردن جای خراش و فرورفتگی‌های سیب‌زمینی می‌شود. ریشه‌های این نوع برس به گونه‌ایست که برای از بین بردن لکه‌های سخت، خراشی به سیب‌زمینی وارد نمی‌کند.

تمیز کردن سیب‌زمینی به کمک این نوع برس به این معنیست که نه تنها از شر مواد شیمیایی و سموم دفع آفات خلاص می‌شوید بلکه خاک و باکتری‌ها را از بین می‌برد که رایج‌ترین روش برای تمیز کردن سیب‌زمینی استفاده از یک برس تمیز کننده سبزیجات است.

شما می‌توانید برای تهیه‌ی این نوع محصول در انواع مختلف و بر اساس هدفتان با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

ما مفتخریم که بهترین‌ها را به شما عرضه کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس سیب زمینی شو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس سیب زمینی شو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *