برس شستشوی پنل خورشیدی

برس‌ها در هر صنعت و حرفه‌ای به مقتضای نوع مصرف‌شان می‌تواند کاربرد فراوانی داشته باشد. از سایش سطوح گرفته تا پالایش و پاک‌کنندگی سطوح مختلف و تجهیزات صنعتی!

اما این را هم بدانید که کیفیت برس‌ها در وهله‌ی اول قرار دارد که باید به آن توجه نمود. برای راحتی خیالتان پیشنهاد ما به شما این است که شرکت برس صنعت پاسارگاد را در اولویت قرار دهید تا ضامنی برای پیش‌برد اهدافتان باشد.

همانطور که اشاره کردیم برس‌ها در زمینه‌های مختلفی اعم از پانل‌های خورشیدی کاربرد دارند که در ادامه به شما شرح خواهیم داد، با ما همراه باشید:

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی را از ترکیبات نیمه‌هادی می‌سازند که وظیفه اصلی آن تبدیل انرژی نورانی خورشید به انرژی الکتریکی است.

پنل‌های خورشیدی یا صفحات خورشیدی نقش بسیار مهمی در صرفه‌جویی انرژی دارد. در ایران نیز از آن، در پشت‌بام خانه‌ها، شرکت‌ها و … برای کاهش انرژی استفاده می‌کنند.

پنل‌های خورشیدی با گذشت زمان گرد و غبار و سایر مواد زائد را به خود جذب می‌کند و این امر باعث می‌شود که اثربخشی آن‌ها در تولید انرژی کاهش یابد. بنابراین زدودن کثیفی‌ها و تمیز کردن دوره‌ای این پنل‌ها امری بسیار مهم است که بایستی به آن توجه فراوان شود. این کار توسط فرچه‌ی شستشوی پنل خورشیدی صورت می‌گیرد  .

مزرعه‌ی پنل‌های خورشیدی به این دلیل که درمناطق خشک و نیمه‌خشک که ساعات تابش نورخورشید نسبت به مناطق شمالی و کشور بیشتر است تاسیس می‌شود. در مناطق کویری ‌و جنوب کشور به‌دلیل شرایط جوی و وجود ریزگردها و همچنین ‌غبارهای محلی، کثیف شدن پنل‌های خورشیدی به یکی از بزرگ‌ترین معضلات مزرعه‌داران تبدیل شده است. چراکه در صورت عدم شستشوی به موقع پنل‌ها گرد ‌و غبار نشسته بر روی سلول‌ها گاهأ می‌تواند بیش از هفتاد درصد از تولید برق مزرعه را مختل کند. درنتیجه این موضوع می‌تواند باعث افت شدید راندمان نیروگاه شود.

در همین راستا شرکت برس صنعت پاسارگاد توانسته برس صنعتی متناسب با این صنعت را با بهترین متریال‌ روانه بازار کند که از خصوصیت بارز آن می‌توان به قدرت تمیزکنندگی بالا ودوام زیاد آن در شرایط محیطی نامناسب این مزارع اشاره نمود.

 مهم‌ترین ویژگی‌های فرچه‌ی شستشوی پنل خورشیدی به شرح زیر است:

الیاف بکار رفته در این فرچه مقاومت زیادی در برابر اشعه سوزان خورشید دارد.

با توجه به محدودیت‌های کاری بر روی این سلول‌ها منوفیلامنت‌های مصرفی از چگالی پایینی انتخاب وتولید می‌شود که سلول‌ها بتوانند به راحتی وزن برس را تحمل کند.

بیس به‌کاررفته در برس‌های شستشوی این پنل‌ها معمولاً از گروه استریپ ‌و مواد پلیمری با چگالی پایین استفاده می‌شود.

این برس‌ها توانایی کار آب‌شوی وخشک‌شویی را دارد.

قابلیت نصب آسان بر روی دستگاه شستشو دارد

انواع برس‌های پنل خورشیدی از قبیل زیر است:

برس‌ها در انواع مختلفی از جمله دیسکی ، فرچه‌ی سیلندری، استریپ سیلندری، سیلندری اسپیرال ،سیلندری جناغی،سیلندری موازی وسیلندری شطرنجی تولید می شود.

طراحی وتولید برس نسبت به محصولات مشابه خارجی به صورت یک پارچه و به هر طول وقطر با قیمت مناسب ‌وکیفیت بالا توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد تولید و عرضه می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس شستشوی پنل خورشیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس شستشوی پنل خورشیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *