برس چمن مصنوعی

برس چمن مصنوعی چه کاربرد‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

چمن مصنوعی نوعی کف‌پوش است که از جنس پلی‌پروپیلن، پلی‌اتیلن و پلی‌آمید ساخته می‌شود. این نوع کف‌پوش جایگزین خوبی برای چمن طبیعی است و می‌تواند بسیار چشم‌انداز زیبایی به محیط ببخشد.

این محصول از جمله محصولاتی است که نیاز به برس دارد. اینکه کاربرد برس بر این نوع محصول چه تاثیری دارد در ادامه به آن می‌پردازیم.

برس‌های صنعتی کاربرد فراوانی در عرصه‌ها و صنعت‌های گوناگونی دارند. این فرچه‌ها با بهترین مواد و شرایط تولید ممکن توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد ساخته می‌شود.

برس چمن مصنوعی از دیگر محصولات این شرکت است که می‌تواند پاسخگوی نیاز تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان و همچنین تمام کسانی که در هر نوع مصرفی از چمن مصنوعی استفاده می‌کنند باشد.

این نوع برس‌ها معمولاً از رشته‌های ضخیم پلی‌آمید و پرلون ساخته می‌شوند که بسیار باکیفیت است و طول عمر بالایی نیز دارند و شما را از محصولات مشابه خارجی نیز بی‌نیاز می‌سازد.

و اما کاربرد برس‌ چمن مصنوعی چیست؟

اصلی‌ترین هدف، از استفاده‌ی این نوع برس یکنواخت کردن و پاکیزگی سطح چمن است. وظیفه‌ی اصلی این برس نظم بخشیدن و مرتب ساختن ساختار و الیاف چمن است.

همچنین برس زدن مانع از فر شدن و خوابیدن الیاف چمن مصنوعی می‌شود. در نتیجه این‌کار باعث افزایش طول عمر چمن خواهد شد.

برس زدن لطافت و ظاهر چمن را حفظ می‌کند و گرد و غبار را به راحتی از بین می‌برد. علاوه بر این موجب نظافت و ترمیم چمن نیز می‌شود.

عمده‌ترین برس‌ها جهت انجام این امر عبارتند از:

  • برس سیلندری
  • برس جناغی پیوسته
  • برس دلتا شکل
  • برس پارویی
  • برس تخت تقسیم گرانول
  • برس استوانه‌ای
  • برس چمن زنی

از دیگر کاربرد این برس استفاده از آن در دستگاه احیا چمن است که معمولاً از یک برس سیلندری تشکیل می‌شود و توسط یک موتور الکتریکی یا موتور بنزینی به چرخش در می‌آید. تا در نتیجه‌ی این‌ امر گرانول و یا خاک سیلیس را به صورتی یکپارچه در بین رشته‌های چمن مصنوعی نیز پوشش دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس چمن مصنوعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس چمن مصنوعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *