برس کشتارگاه صنعتی

از برس‌ کشتارگاه صنعتی چه استفاده‌ای در این عرصه می‌شود؟

با توجه به آلودگی‌های موجود در محیط کشتارگاه که امری طبیعی است. نظافت اینگونه محیط‌ها نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. چرا که عدم رعایت نکات بهداشتی و شستشوی مرتب اجزا و ماشین‌آلات و همچنین تجهیزات صنعتی باعث ایجاد هرگونه بیماری و فاسد شدن فراوره‌های گوشتی خواهد شد. در نتیجه سلامتی مصرف‌کنندگان نیز به خطر می‌افتد و موجب مسمومیت غذایی خواهد شد.

عمده‌ترین روش نظافت محیط و تجهیزات کشتارگاه‌های صنعتی استفاده از برس است که می‌توان توسط آن هرگونه آلودگی موجود بر سطوح را از بین برد و محیط داخلی را به طور کامل پاک‌سازی نمود.

یکی دیگر از وسیله‌های کاربردی جهت نظافت محیط کشتارگاه، اسکرابر است. اسکرابر ماشینی است که توانایی و قدرت فراوانی برای زدودن هر نوع آلودگی موجود را دارد. از کاربردهای این نوع دستگاه استفاده از آن در کارخانجات صنعتی و کشتارگاه‌های صنعتی و محیط‌های بزرگ تولیدی نیز می‌باشد. برس به کار رفته در این ماشین می‌تواند تمام کثیفی‌ها از جمله خونابه، مواد ریز را کاملاً پاکسازی کند.

مکانیزم این دستگاه نظافتی به این صورت است که با چرخش فرچه‌ها و همچنین تی عقبی دستگاه زمین‌شوی، به راحتی و به سرعت می‌تواند کف و سطح زمین را شسته و سریعاً خشک کند.

عمده‌ترین نوع برس‌های صنعتی مورد استفاده در کشتارگاه‌های صنعتی شامل است:

  • برس سیلندری
  • برس نواری
  • برس دیسکی

الیاف به‌کار رفته در این نوع برس‌ها که توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد تولید می‌شود معمولاً از مواد پلی‌پروپلین، پلی‌امید و پلی‌استر است. این نوع برس از دیگر محصولات باکیفیت شرکت پاسارگاد به‌شمار می‌رود که می‌تواند مصرف‌کنندگان را از وارد کردن هرگونه محصولات مشابه خارجی بی‌نیاز سازد.

این نوع برس‌های کاربرد‌های فراوانی دارد از جمله:

  1. شستشوی قلاب‌های کشتارگاه
  2. شستشو و تمیزکاری ریل‌های کشتارگاه
  3. شستشو و سفید کردن مرغ

از دیگر کاربرد این برس‌ها جهت شستشوی قلاب‌های کشتارگاه از دستگاه قلاب‌شوی در انتهای خط ذبح و پرکنی استفاده می‌شود.

در این دستگاه دو عدد برس در اندازه‌ی بزرگ وجود دارد که عملیات شستشوی قلاب‌ها را به‌صورت حرکت دورانی انجام می‌دهد. همچنین حرکت این برس‌ها توسط دو دستگاه موتور گیربکس نیز صورت می‌گیرد.

  شرکت برس صنعتی پاسارگاد در زمینه‌ی تولید برس طیف گسترده‌ای از برس‌ها را برای صنایع مختلفی از جمله کشتارگاه‌های صنعتی تولید می‌کند.

ماشین آلات و تجهیزات مدرن ، دانش و تجربه‌ی کافی، این امکان را به ما می‌دهد تا با توجه به نیازهای شما مشتریان عزیز، محصولات با کیفیتی را به شما عرضه کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس کشتارگاه صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس کشتارگاه صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *