برس صنایع لبنیات

در میان مجموعه‌ی گسترده‌ی تولیدی ما از برس‌های صنعتی، برآنیم تا طیف گسترده‌ای از برس‌های کاربردی در صنایع لبنی را با کیفیتی عالی تولید و عرضه کنیم.

این برس‌ها توسط متخصصین ماهر و با استفاده از مواد اولیه درجه برتر و تکنیک های خاص تولید می‌شوند.

برس به‌کار رفته در صنایع لبنیات معمولاً از نوع برس‌های سیلندری ‌و برس تخت است که بیشتر جهت شستشوی حامل‌های انتقال فرآورده‌های شیری، شستشوی مخازن استیل و همچنین ‌شستشوی تسمه نقاله‌ها در صنایع فراورده‌های شیری کاربرد فراوانی دارد .

مواد به‌کار رفته در فرچه‌های شستشو در صنعت لبنی بیشتر از منوفیلامنت‌های پلی‌آمید و پلی‌استر استفاده می‌شود.

از خصوصیات این نوع برس‌ها می‌توان به الیاف نرم و مقاوم، عمر طولانی، استفاده‌ی راحت و آسان از برس‌ها نام برد.

نوع دیگری از برس‌های صنعت لبنیات، برس تمیز کننده‌ی لوله‌های شیری است که می‌تواند برای لوله‌هایی که در اندازه‌های مختلفی طراحی شده‌اند مناسب باشد. این برس‌ها می‌تواند داخل و محیط اطراف لوله‌ها را شستشو دهد و تمیز کند. همچنین این برس برای این که بتواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد بهتر است برای این کار مناسب و محکم باشد.

برس‌های شستشوی بطری حامل شیر نوع دیگری از برس صنعتی لبنی است که همانطور که از نامش مشخص است جهت پاک کردن و شستشوی داخل بطری‌های شیر استفاده می‌شود.

با توجه به روال خط تولید ما، با افتخار قادر به ساخت، صادرات و تأیید کیفیت برس قابل شستشوی بطری هستیم.

این فرچه‌ها تحت نظارت دقیق متخصصین ماهر شرکت برس صنعت پاسارگاد، با استفاده از مواد اولیه درجه یک و تکنیک‌های پیشرفته تولید می‌شود.  برس شستشوی بطری، قابل ساخت در اندازه‌های مختلف و همچنین دارای دوام عالی، طراحی بی‌نقص و استفاده‌ی آسان است.

برس‌های تمیز کننده‌ی تانک نیز در این گروه قرار دارد که می‌تواند برای پاک کردن دستی مخازن و تانک‌های شیر از آن نیز استفاده کرد. این برس‌ها دارای الیافی نرم و مستحکم، وزنی سبک و ساختاری قوی است که می‌تواند طول عمر آن را افزایش دهد.

ما در ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از برس‌های تمیز کننده تانکر می‌توانیم شما را در این صنعت از محصولات بی‌کیفیت مشابه این صنعت بی‌نیاز سازیم. چرا که سال‌هاست سعی‌مان براین بوده تا کیفیت را به شما مشتریان عزیز هدیه دهیم.

ما این برس‌ها را با سایزهای متنوع و متناسب با نیازهای دقیق مشتریان و با استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب تولید می‌کنیم.

این فرچه‌ها می‌تواند در اندازه‌های مختلفی عرضه شود، به این دلیل که کارایی گسترده‌تری داشته باشد.

همچنین لازم به ذکر است که برس‌های تمیزکننده‌ی تانکر قبل از عرضه توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد بر روی چندین پارامتر کیفیت بررسی می‌شود تا از بی‌عیب و نقص بودن آن اطمینان حاصل شود.

تمامی بر‌س‌های صنعت لبنیات در بهترین شرایط تولید توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد تولید می‌شود.

علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید به راحتی فرچه‌های مورد استفاده در صنعت لبنی ارائه شده را از ما با مقرون به صرفه ترین قیمت و در مدت زمان وعده داده شده خریداری کنید‌.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

ما بهترین‌ها را به شما عرضه می‌کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس صنایع لبنیات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس صنایع لبنیات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *