برس سورتینگ خرما

یکی دیگر از کاربردهای برس صنعتی استفاده از آن در دستگاه سورتینگ خرما است.

دستگاه سورتینگ نوعی دستگاه مرتب‌سازی است و کالاهایی را که از لوله‌ی پنوماتیک متصل از طریق دستگاه عبور می‌دهد مرتب‌سازی، دسته‌بندی و درجه‌بندی می‌کند.

برس در دستگاه سورتینگ خرما برای تمیز کردن و لایه‌برداری خرما، سبزیجات ریشه‌ای و جلا دادن میوه‌ها استفاده می‌شود. برای این‌کار از برس دوار مانندی که در دستگاه تعبیه شده به کار گرفته می‌شود.

دستگاه سورتینگ خرما می‌تواند برای بسیاری از موارد دیگر مانند سیب زمینی ، سبزیجات ریشه‌ای مانند هویج، زنجبیل، سیب‌زمینی شیرین و همچنین میوه‌هایی مانند سیب، گلابی، هلو و غیره را صیقل دهد و و تمیز کند. کاربرد این دستگاه این است که به کمک برس‌های استفاده شده در آن، گرد و خاک و آلودگی‌ها را از سطح پوست خرما بدون آسیب وارد کردن به آن به طور کامل از بین ببرد و آن را صیقلی کند. علاوه بر تمیز کردن سطح کالا نیز برای بسته‌بندی و درجه بندی نیز استفاده می‌شود. همچنین این دستگاه می‌تواند برای محصولاتی دیگری مانند پسته نیز کاربرد داشته باشد.

برس سورتینگ خرما معمولاً از الیاف بسیار نرم پلی‌پروپیلن و پلی‌آمید به شکل برس‌های سیلندی توسط شرکت برس‌ صنعت پاسارگاد تولید می‌شود.

عمر این نوع برس‌ها  به کیفیت مواد اولیه و چگونگی ساخت آن بستگی دارد. پس اگر برای شما مولفه‌ی دوام و طول عمو نوع برس اهمیت دارد توصیه می‌شود شرکت برس صنعت پاسارگاد را جهت مشاوره و خرید انتخاب نمایید.

این دستگاه مزایای فراوانی دارد که در اینجا به چند مورد اشاره می‌کنیم:
  • کار با این دستگاه نیاز به نیروی انسانی ندارد.
  • برای سلامتی دست مضر نیست. زیرا بدون لمس آب می‌توان به کار ادامه داد.
  • در میزان وقت و آب صرفه‌جویی می‌کند.
  • راندمان بالایی دارد.
  • جهت تمیز کردن موارد دیگری جز خرما می‌تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد.
  • کارکرد آن بسیار ساده است.
کارکرد‌های این دستگاه به شرح زیر است:
  1. اگر شما تصمیم به خشک کردن خرما دارید پس این دستگاه گزینه‌ی مناسبی برای شماست. همچنین این دستگاه می‌تواند بدون نیاز به آب کارش را انجام دهد.
  2. این دستگاه جهت بسته‌بندی محصولات کاربرد دارد.
  3. برای درجه‌بندی نیز استفاده می‌شود.
  4. علاوه براین، عمل خشک کردن توسط این دستگاه به این صورت است که از فن استفاده می‌کند تا از طریق تسمه نقاله، خرما نیز خشک شود.
  5. جهت خرد کردن و برش خرما نیز کاربرد دارد.
  6. نوع دیگری از دستگاه وجود دارد که از طریق انرژی الکتریکی خرما را خشک می‌کند، در این صورت در مصرف انرژی و نیروی انسانی نیز صرفه‌جویی قابل توجهی می‌شود.

عمده‌ترین وظیفه‌ی برس‌ سورتینگ رطب در دستگاه، تمیز کردن خرما و رطب است، به دلیل رشته‌های نرمی که دارد سطح محصول را زخم نمی‌کند و به علت کیفیتی که در ساخت و تولید آن توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد رعایت شده است می‌تواند وظایف اصلی خود را در دستگاه‌های سورتینگ به بهترین شکل انجام داده و دوام زیادی داشته باشد. الیاف این برس‌ها با گذشت زمان کارایی خود را از دست نمی‌دهند چراکه در ساخت این برس‌ها تمامی استانداردها رعایت شده و قبل از ساخت به دست مهندسین به بهترین نحو طراحی شده‌اند.

شما می‌توانید جهت خرید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس سورتینگ خرما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس سورتینگ خرما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *