کاربرد برس نواری در صنعت جارو برقی

کاربرد برس نواری در صنعت جارو برقی


برس نواری

برس های نواری ابزارهای کاربردی در صنایع مختلف هستند که با توجه به نیاز صنایع در ابعاد و فرم های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. این فرچه ها اغلب با نام ­های برس تیغه­ ای یا شیاردار نیز شناخته می شوند.

کارخانه­ های برس سازی در تولید فرچه های صنعتی و از جمله فرچه نواری با توجه به نوع نیاز از الیاف مختلف طبیعی، فلزی، نایلونی، پلی اتیلن و … استفاده می کنند.

فرچه نواری صنعتی، هم در صنعت و هم در واحدهای تجاری و مسکونی برای گردگیری تجهیزات، آب­بندی و … و در پله های برقی، گیت های فروشگاهی، آسانسور، دستگاه­های واکس برقی، ماشین­ سازی، تولید سنگ و کاشی، جاروبرقی و … کاربرد فراوان دارد.

کاربرد برس نواری در صنعت جارو برقی

برس نواری یا استریپ براش (strip brush) همان طور که از نام آن پیداست به شکل نوارهای باریک تولید می شود. یکی از موارد کاربرد این فرچه استفاده از آن در سری جاروبرقی است.

استفاده از برس نواری استریپ در دریچه ساکشن سری جاروبرقی به سهولت کار کمک بسیاری کرده و سطوح مختلف سرامیکی و سطح پارکت را به راحتی تمیز می کند.

روش کار به این صورت است که با فشار آوردن روی پدال سری جاروبرقی، برس نواری آن بیرون آمده و جارو کردن سطوح به راحتی انجام می شود.

نکته مهم در عرضه برس های صنعتی این است که تولید و فروش برس های صنعتی متنوع، در مرحله اول نیازمند داشتن تجربه و تبحر لازم و کافی در تولید این محصولات است.

 برس نواری صنعتی

شرکت برس صنعتی پاسارگاد با تولید استاندارد برس های نواری جاروبرقی و ارائه محصولات مرغوب با قیمت مناسب، گام مهمی در توسعه این صنعت برداشته و کارخانجات تولیدی جاروبرقی را از این صنعت بی نیاز کرده است.

در کشور ما نمایندگی های شرکت برس صنعتی پاسارگاد در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان و تهران در بخش فروش و عرضه برس های نواری جاروبرقی مشغول به فعالیت بوده و آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم هستند.

هدف ما جلب رضایت شماست.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *