برس صنایع فولاد

برس صنایع فولاد نیز از گروه برس‌های صنعتی است که از کاربردهای آن می‌توان به شستشوی ورق‌های گالوانیزه در حوضچه‌ی آب گرم و یا در حوضچه اسیدشویی اشاره کرد.

با توجه به مصارف گوناگون ورق‌های گالوانیزه، نظافت و شستشوی آن بسیار پراهمیت است. برای این‌کار از برس‌های صنعتی مناسب با صنعت فولاد استفاده می‌شود. از جمله وظایفه‌ی اصلی و هدف از کاربرد این برس شستشوی سریع و راحت ورق‌ها و زدودن اکسیدهای موجود بر سطح ورق و همچنین از بین بردن چربی‌های ایجاد شده بر روی ورق می‌باشد.

اما فراموش نکنید که برای این کار بهتر است از برس‌های استفاده شود که در دمای بالای آب و شرایط قلیایی و همچنین تماس مداوم با ورق‌های فولادی مقاوم بوده و کار خود را به خوبی انجام دهد. همچنین کیفیت آن به گونه‌ای باشد که طول عمر مطلوبی نیز داشته باشد.

شرکت برس صنعت پاسارگاد توانسته به خوبی از پس تولید برس‌های صنعتی کاربردی در هر صنعت بربیاید و محصولات مرغوب خود را به مشتریان عزیز عرضه کند.

برس‌های صنعت فولاد در شرکت برس صنعت پاسارگاد چگونه تولید می‌شود؟

بیس اصلی در تولید این نوع برس PVC، پلی آمید و پلی اتیلن است. علاوه بر این جهت پوشش برس صنایع فولاد معمولاً از نایلون‌های سیلیکون کارباید و های‌کربنات بکار می‌رود. توجه داشته باشید که تولید این محصول باید به صورتی باشد که بیش از 70 درصد از سطح بیس (پایه) را شامل شود. در چنین شرایطی برس صنایع فولاد که توسط شرکت ما تولید می‌شود از نظر تراکم محصولی ویژه و باکیفیت محسوب می‌شود.

چه نوع برس‌هایی بیشتر در صنعت فولاد کاربرد دارد؟

برس‌های سیلندری نیز از دیگر محصولات شرکت برس صنعتی پاسارگاد به حساب می‌آید. که هم خاصیت ضد سایش دارد و اینکه عملیات شستشو را به خوبی انجام می‌دهد. به همین دلیل به آن فرچه‌ی ضد سایش گفته می‌شود که کاربرد فراوانی در این صنعت دارد. هچنین برس‌های سیلندری در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شود که با توجه به ابعادشان می‌تواند مصارف گوناگونی داشته باشد.

از برس‌های صنایع فولاد می‌توان به نوع سیلندری و فلامنت سیلیکون کارباید اشاره کرد که برس صنایع فولاد مبارکه نام دارد. این نوع برس در دمای بسیار بالا مقاوم است و همچنین استحکام زیادی دارد. یکی از کاربردهای برس فولاد مبارکه شستشوی ورق‌های گالوانیزه است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس صنایع فولاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس صنایع فولاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *