برس صنایع شیشه

کاربردهای برس صنایع شیشه به شرح ذیل است:

در صنایع شیشه مانند دیگر صنایع نیز برای شستشوی شیشه از برس‌هایی استفاده می‌شود که می‌تواند عملیات شستن شیشه‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

به شرط آنکه این برس‌ها از محصولات مرغوب و باکیفیت شرکت برس صنعت پاسارگاد باشد. چرا که این شرکت در تمام صنایع پاسخگوی هرگونه نیاز احتمالی بوده و در تمام شرایط مشتریان را راضی نگه می‌دارد.

برس‌های شیشه‌شوی تولیدی شرکت ما کاربردهای فراوانی دارد  و در اکثر مواقع می‌تواند جهت انجام کارها موثر واقع شود .

از جمله کاربردهای آن می‌توان به شستن انواع محصولات شیشه‌ای مانند شیشه‌های دوجداره و شیشه‌های مورد استفاده در صنعت خودروسازی اشاره نمود. برای اینکار به برس‌هایی نیاز است که سرعت و سهولت زیادی به کار ببخشد. همچنین مقاوم و مستحکم باشد و طول عمر زیادی نیز داشته باشد. اما جای نگرانی نیست خیالتان راحت!  چون شرکت برس صنعت پاسارگاد به راحتی از پس تمامی این آیکون‌ها برآمده و محصولی بی‌رقیب را روانه‌ی بازار کرده است.

فرچه‌ی کاربردی در این صنعت بیشتر از نوع غلطکی است که جنس نخ مورد استفاده در ساخت آن PP  یا پلی‌پروپیلن و یا پلی‌آمید می‌باشد. که از ویژگی‌های آن می‌توان راندمان، بازدهی، کارایی و کیفیت بیشتر اشاره کرد.

نمونه برس‌های صنعتی پاسارگاد در ماشین آلات شیشه‌شو به شرح ذیل است:
  • برس سیلندری تافت
  • فرچه استوانه ای استریپ اسپیرال
  • فرچه سیلندری سگمنتی
  • برس دیسکی مویی
  • برس دیسکی کنفی
  • برس دیسکی پلیمری

مولفه‌های مورد نیاز در برسهای شیشه شوی دوجداره می‌بایست به گونه‌ای باشد که فیلامنت‌های بکار رفته در آن از نوع پلی‌پروپیلن باشد که قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد ‌و جذب آب آن مناسب با این صنعت  باشد. همچنین اگر شیشه‌ها دیاموند نشده باشد بهتر است از استحکام و‌ ایستایی خوبی نیز برخوردار باشد.

معمولاً فرچه‌های شیشه‌شوی از الیاف پلیمری ساخته می‌شود که خاصیت ضد لک بودن آن بسیار مورد توجه قرار دارد به همین خاطر در خط تولید بسیار به آن اهمیت داده می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس صنایع شیشه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس صنایع شیشه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *