برس مخصوص تمیز کردن درب و پنجره ساختمانی


ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت بالا موجب شده است تا از ابزارها و شوینده‌های مختلف برای امور تمیز کاری استفاده کرد. استفاده از انواع شوینده‌ها، دستمال‌های بهداشتی و برس‌های صنعتی در این میان رایج‌تر است. برس‌ها و فرچه‌های صنعتی انواع مختلفی دارند. انواع برس و فرچه صنعتی، هر کدام به نحوی به تمیز کردن درب و پنجره کمک می‌کنند.  تمامی برس‌های صنعتی طوری طراحی شده‌اند که در زمینه‌های و صنعت‌های مختلف بتوانند به افراد کمک نمایند تا به امور مربوطه سرعت بخشیده و کیفیت را بالا ببرند. درب و پنجره ساختمان جزء مهمی از ساختمان است که عموما افراد حساسیت بیشتری بر روی آن‌ها دارند. به همین علت افراد، تمامی امور تمیزکاری را با دقت بیشتری انجام می‌دهند. در برخی از ساختمان‌ها ارتفاع درب و پنجره‌ها ممکن است نسبت به سایر ساختمان‌ها بیشتر باشد. در این موقعیت استفاده از ابزارهای صنعتی با دسته‌های بلند پیشنهاد می‌گردد.

برس مخصوص تمیز کردن درب و پنجره ساختمانی

برس‌های صنعتی مدرن

 

امروزه به دلیل گسترش صنعت و استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک، رشد و تولید برس صنعتی افزایش چشمگیری داشته است. برس ها و فرچه‌های صنعتی برای کمک به بشر در امور مختلف و راحتی کار آن‌ها ساخته شده است. عموما برس ها از یک سری الیاف چسبیده به هم و یک دسته، برای نگهداری الیاف‌ها یا مویی‌های برس کنار هم طراحی شده است. برای گسترش انواع برس صنعتی، الیاف ها و دسته‌ها را در اشکال مختلف تولید می‌کنند. اشکال مختلف برس صنعتی برای نیازهای مختلف کاربران پاسخگو است.

هر یک از مویی‌ها از جنس‌های مختلفی تشکیل شده است. جنس مختلف مویی‌ها موجب دسته بندی آن‌ها به سه دسته ضعیف، معمولی و عالی می‌شود. عمر برس‌ها با تارهای مویی ضعیف عموما بسیار کوتاه است و قیمت پایین‌تری هم دارند. اما در کارهای صنعتی و سنگین استفاده از برس یا فرچه با تارهای مویی عالی پیشنهاد می‌گردد. تارهای موییبا کیفیت بالا موجب افزایش عمر برس شده و بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

 

برس صنعتی سیلندری

 

یکی از برس‌های صنعتی تولیدشده،برس سیلندری است. این برس به دلیل ساختاری که دارد در صنعت ‌ها و زمینه‌های مختلف مورد استفاه قرار می‌گیرد. شکل ظاهری برس سیلندری به صورت استوانه‌ای یا غلطکی است. ساختار غلطکی بودن یا استوانه‌ای بودن برس صنعتی موجب می‌شود تا در کارهای نظافتی بالاترین جایگاه را داشته باشد. غلطک برس می‌تواند هم در جهت عمودی و هم در جهت افقی حرکت کند. بیس برس‌های صنعتی سیلندری از پلی آمید، پلی پروپلین، پلی اتیلن، سیلیکون و پی وی سی می‌باشد. نحوه قرار گیری تارهای مویی بر سطح استوانه کاربرد برس غلطکی را مشخص می‌کند.

برس مخصوص تمیز کردن درب و پنجره ساختمانی

تولید بهترین برس صنعتی غلطکی

 

بهترین برس صنعتی غلطکی از لحاظ کیفیت و ساختار با سایر برس‌های غلطکی متفاوت است. میزان دقتی که برای ساخت یک برس صنعتی با کیفیت بالا لازم است با سایر برس‌ها تفاوت بسیار زیادی دارد. مرکز تولید برس صنعتی، پارس برس، یکی از مراکز قوی در تولید و ارائه انواع برس غلطکی می‌باشد. در این مرکز از بهترین متریال‌های درجه یک برای ساخت انواع برس‌های صنعتی استفاده می‌شود. استفاده از بهترین متریال ها در مرحله ساخت و تولید برس صنعتی، موجب شده تا کیفیت نهایی تمامی محصولات افزایش پیدا کند. افزایش کیفیت برس‌های صنعتی پارس برس باعث می‌شود تا اولین انتخاب در مرحله پیشنهادی برای تمیز کاری، زدودن گرد و غبار و سایر موارد باشد. علاوه بر تولید برس غلطکی انواع برس دیسکی، برس نواری، برس تخت، برس تسمه‌ای، برس روتاری و… نیز تولید می‌گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *