برس در صنعت کشتی‌رانی و شیلات


یکی از زمینه‌های صنعتی در خصوص استفاده از انواع برس صنعتی، صنعت کشتی‌رانی و شیلات است. در زمینه کشتی رانی استفاده از برس‌های صنعتی جایگاه قابل توجهی دارد. برای پاکسازی موتورها، وسایل صنعتی، تمیز نمودن کشتی و سایر امور استفاده از برس صنعتی کمک ویژه‌ای می‌کند. طبق مشاهدات ثابت شده است که استفاده از برس صنعتی در کلیه امور مربوطه موجب تسریع در روند فرآیند و فعالیت مربوطه می‌گردد. علاوه بر تسریع در امور موجب افزایش طول عمر قطعات و دستگاه‌ها می‌شود. هرچه کیفیت برس‌های صنعتی بیشتر باشد، مطمئنا میزان پاک کنندگی و قدرت آن افزایش می‌یابد. متخصصان مربوطه با در نظر گرفتن تمامی ویژگی‌ها و شرایط سعی در تهیه بهترین برس و فرچه‌های صنعتی در زمینه مرتبط هستند. با در نظر داشتن نتیجه موردنظر، به راحتی می‌توان برس و فرچه مدنظر را تهیه کرد.

کاربرد برس در صنعت کشتی‌رانی و شیلات
کاربرد برس در صنعت کشتی‌رانی و شیلات

استفاده از برس دیسکی در صنعت کشتی رانی

 

برس دیسکی یکی از برس‌های پرکاربرد در زمینه‌های مختلف می‌باشد. صنعت کشتی‌رانی نیز از برس دیسکی استفاده می‌نماید. در دستگاه اسکرابر از برس دیسکی استفاده می‌گردد. یکی از مهم‌ترین کارهایی که این برس انجام می‌دهد، نظافت و تمیز کردن است. در صنعت کشتی رانی رعایت بهداشت و نظافت امری مهم تلاقی می‌شود. از این رو برس اسکرابر یکی از ابزارهای پیشنهادی وملزومات به شمار می‌آید. با تهیه این برس صنعتی می‌توان محیط وسیع کشتی را با مواد شوینده و بهداشتی متناسب با کف کشتی،به راحتی تمیز نمود. استفاده از این ابزار موجب بالا رفتن سرعت عمل، افزایش کیفیت کار و صرفه جویی در وقت می‌شود. هرچه کیفیت برس دیسکی بیشتر باشد، میزان کیفیت کار افزایش می‌یابد. این نوع برس در دستگاه‌های کفشوی هم تعبیه می‌شود. البته نوع برس دیسکی که در چنین دستگاه‌هایی برای نظافت تعبیه می‌شود، متفاوت است. نوع دیسکی و غلطکی از نوع رایج این نوع برس به شمار می‌روند. هر یک از ارقام برس‌ها کاربرد متفاوتی دارند.

کاربرد برس در صنعت کشتی‌رانی و شیلات

استفاده از انواع برس سیلندری در صنعت کشتی رانی

 

برس سیلندری یکی از برس‌های صنعتی پرطرفدار و پرکاربرد است. این نوع برس در تمامی صنعت‌ها از جمله صنعت نساجی، ساختمان، کشاورزی، نیروگاه‌ها، کارخانه کاغذ سازی، صنعت پتروشیمی، صنعت کشتی رانی، شیلات و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. موادی که برای ساخت این برس استفاده می‌شود، ممکن است متفاوت باشد. از نخ نایلون، موی طبیعی، موی اسب، پلی پروپلین، سیم برنجی، انواع سیم‌های ضد زنگ و سایر مواد سفارشی استفاده می‌گردد. برای زدودن انواع آلودگی‌ها و غبار از روی موتورها و سایر اجزای کشتی، می‌توان از برس سیلندری استفاده نمود. بعلاوه می‌توان برای پولیش و شستشوی قطعات مختلف کشتی، به راحتی برس سیلندری را بکار برد. برس و فرچه سیلندری به شکل شطرنجی، جناغی، سگمنتی، مارپیچ و موازی طراحی می‌شود. با توجه به نوع استفاده این محصول می‌توان نوع دلخواه را انتخاب نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *